Příběh
Nacházíme se v roce 800.Jsou to dva roky co proběhla první velká válka ninjů.Všechny vesnice jsou momentálně pod mírovou smlouvou.Jenže temná strana se již znovu probudila a skupina těchto nijů opět kují své zvrácené plány jak mír překazit a ovládnout svět.
Je již na Vás hráčích jak se to tu rozvine dál příběh světa ninjů

Bingo knihaAkceKlanyTýmy

Tokage(Tanuki)-Suna Taro
Nekomata(Kirara)-Sayuri Misaki
Samehad(Same)-Ai Hisayo
Pakku(Ōkami)-Nanashi Makotto
Gobi(Inu)-Amegi Shi
Rokuo(Yashi)-Sesu Shojiki
Anaguma(Kaku)-Ai Shojiki
Yamato no Orochi(Yami)-Lochivan Soburin
Kyūbi(Kitsune)-Asaki Makotto
Ovšem pokud budete nespokojeni s novýma Biju není problém vrátit Biju z Naruta :)

Plat rozdaný(Lednový)

Zásady dobrého hráče

22. května 2016 v 17:02 | Rin |  Blog a ostatní
PRAVIDLA/ZÁSADY SLUŠNÉHO A DOBRÉHO HRÁČE
1) Hráč je povinen si přečíst pravidla a návod na hru (popř. další důležité informace týkající se hry), aby věděl, co je po něm vyžadováno, čeho se nesmí dopustit a co je naopak povoleno.

2) Dobrý hráč respektuje tvůrce hry a osoby pověřené spravováním hry. Respektuje také prostředí a děj, ve kterém se hra odehrává.

3) Správný hráč by měl dodržovat formu psaní, která je po něm požadována. Je-li forma psaní ve hře libovolná, měl by si hráč zvolit první, nebo třetí osobu a srozumitelný styl psaní (čitelné oddělení myšlení, přímé řeci a činnosti postavy) a dodržovat jej po celou dobu hry. Hráč ve hře nepoužívá smajlíky a více, než tři interpunkční znaménka za sebou.

4) Hráč se nikdy nehádá s vypravěčem (viz. bod 3 - Hráč respektuje prostředí a děj).

5) Správný hráč se nehádá s administrátory a ostatními hráči a nechová se povýšeně nad novými hráči.

6) Dobrý hráč si nevytváří dokonalou postavu bez jediné chybičky. Nebojí se přiznat nějakou tu utrženou ránu v souboji a nedává své postavě božské schopnosti → nehraje si na Mary Sue!

7) Hráč nikdy nehraje za cizí postavu a ani s ní nemanipuluje, dává prostor pro reakce dotyčného a neovlivňuje ho!

8) Správný hráč čeká na odpovědi ostatních a všichni hráči by se měli při psaní vystřídat ve stejném pořadí. Je trpělivý a dá čas odpovědět ostatním.

9) Dobrý hráč se snaží nepřehrávat ohraná dramata a nesnaží se na sebe strhnout veškerou pozornost.

PRAVIDLA RPG HER
1) Naplno se vžij do své postavy.

2) Dej své postavě nějaké ty chyby (ať už vzhledové, nebo povahové)!

3) Nehraj roleplay, který má poukázat jen na dokonalost tvé postavy!

4) Jako hráč máš přístup k mnoha informacím o jiných postavách, ale tvoje postava nikoliv!

5) Správný hráč by neměl jiným rušit hru a lézt do ní, zejména, když si to ostatní hráči nepřejí! Vždy se tudíž zeptej (na chatu pro pokec) zda můžeš do dané místnosti vstoupit, pokud tam někdo aktivně hraje.

6)Dobrý hráč nikdy nerozhoduje co jeho spoluhráč řekne nebo udělá či co si myslí.
Příklad:
ŠPATNĚ
Mine čekala před ubytovnou své kamarádky."Tak kde je za pět minut musíme být v akademii"řekla is při pohledu na hodinky./Je to votrava/pomyslela si v duchu.V tom se konečně objevila jakoby nic a jen ji mávla že je už tu.
Aria se vyřítila ze dveří ubytovny a šla k Mine"Už sem tady a nebuď z toho otrávená Mine"koukla na ni

ZPRÁVNĚ
Mine čekala před ubytovnou své kamarádky."Tak kde je za pět minut musíme být v akademii"řekla is při pohledu na hodinky./Je to votrava/pomyslela si v duchu.
Aria se vyřítila ze dveří ubytovny a šla k Mine"Už sem tady"Mávla ji a vydýchala se.Poté se na ni podívala"Děje se něco?Zdáš se být podrážděná"řekla jí